rolling in the deep

idag har jag haft studiedag och hur bra känns inte det på en skala jo typ 100000/10. Men tyvärr har jag pluggat hela dagen men nu är jag klar med min världs roliga teknikinlämning!  Nu är det bara biologiprovet kvar som är typ 385722 sidor jomen det är så himlans kul så det är lugnt! Jag har träffat thelma ens tund faktiskt och jag införskaffade mig två munkar som jag redan har ätit upp hihi. jaja jo juste en sak till att jag skulle beställa min fina underbara perfekta avslutningsklänning idag men tror ni inte att stroleken är slut nu så därför ska jag gå och gråta nu..

bilden är åt fel håll jagvet men det är en bild från kevins stuga i fredags iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback