suddenly i see

igår hade jag fullproppat hela dagen så jag hann verkligen inte med datorn. Jag tog iallafall spruta som är en utav min fobier, usch hemskt!! men jag överlevde som ni förstår! Direkt efter träffade jag jessica och vi solade, åt subway och gymmade GUTT! Hoppade in i duschen när jag kom hem och när jag var klar satt emil i mitt rum typ magic aja så vi pluggade matte och tittade film sen var liksom dagen slutelislut!

Idag fick vi sluta vid tolv, och då tog jag,ellen och frida bussen in till stan för att köpa allt till spexdagen som är på tisdag, hihihi det blir riktigt bra tror jag faktiskt! Nu väntar jag på att mamma kommer hem med mat sen vet jag inte ktigt vad jag sa hitta på bruschor, ciaaaao!

skulle kommit upp i onsdags! 


ellen,frida,jag på stanis :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback