090807 , lägret

Lägret har varit super bortsett från all handboll, tror aldrig jag spelat så dåligt! Men sånt är livet ;p
lika dåligt har det gått att paddla kanot, i vattnet varenda gång. Men inte vårat fel nån utav gångerna, faktiskt! skövde tjejerna va  super snälla men alla kvällar har tillbringats med agnes & ellen, ibland evelina hahhaha, och några killar fr¨ån ulricehamn. Det första dagarna kunde jag bara inte sluta skratta åt deras dialekt, men nu pratar jag denvsjälv, till och med mamma undrade hur jag pratade,haha men det konstiga är att jag faktiskt kommer sakna deras dialekt :/

 
sista kvällen blev det att sminka jacob, han blev ju sååååå söt (:



ja :p, jacob, adam(anton),eric,johan (y)



rixfm på torsdagskvällen.. helt okej :)

tog inte så mycket bilder men ska få alla andras bilder så då kommer det ju fler.
ska iväg och bada hörs sen. pussss


Kommentarer
Postat av: Erik Johansson

haha du får tillbax vår dialekt nästa år :D:)

2009-08-07 @ 22:36:27
Postat av: sarah

jao så får det bli ;)

2009-08-08 @ 00:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback