090816

har tyvärr inte kunnat skriva på tre dagar eller något, men bilder kommer! Jag lovar.
Här får ni ialfall en liten sammanfattning sen Fredags:
Fredags: va med ellen på förmiddagen, vi fixade bara lite innan vi mötte alla tjejer i klassen innan vi åkte vidare till Alx, där klassen va. Hade det mysigt oså! Haha vildsvinen, jag trodde jag skulle dö ;p , 100 nej 90. haha ;). Somnade på studsen runt 6 efter en massa saker.
Lördag: blev väckta vid nio av några filurer som studsar på studsen. inte så jätte kul. nej.. åkte hem och sov till tre , vid 6 åkte jag till mormor och morfar för kräftskiva, lite mysigt med släkten också.
Söndag: mamma väckte mig vid tolv, tror aldrig att jag sovit bättre, så himla härligt. Träffar iallfall Thelma runt halv tre vi spelar gh, bubble struggle och pratar om en massa. båda va rött trötta så det va rätt skönt att bara ta det lugnt. Åt grillat med mamma när jag kom hem, konstigt man kan verkligen inte bli trött på grillat? ;o Badar med ellen och emma som vanligt sen trycker vi oss ben&jerrys mummmmms!

bilder kommer snart, så håll ut!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback