090825

lite bättre med förkylningen idag så jag åkte in till stan med jessica. Köpte typ bara ett svart linne och en mobilstrumpa, haha med nasse! om någon köper det så vet vi ju vart ni hasr fått det ifrån, tsssssssssssss :p .
läs jessicas blogg www.jessyys.blogg.se :)
snart ska jag iväg och titta min träning,tränar inte för jag gör allt för att bli frisk nu asså!

Imon ska jag sova hos Agnes och dagen efter sover hon hos mig. Det blir kanske lite dålig uppdatering men vi får stå ut.

GAMMLA BILDER PÅ MIG OCH JESSICA, HAHAHA (y)

 
 
 



PUSS!


Kommentarer
Postat av: jessica :)

hahahahaha xddd

älskar diig <3

2009-08-25 @ 17:27:36
URL: http://jessyys.blogg.se/
Postat av: sarah

va söta vi va ;)

älskar dig också! jag säger fett bra <3

2009-08-26 @ 12:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback