handbollsdm och klariiiiis :D

handbollsdm idag, tjejerna vann.. Det va bara en match men vi vann iallfall :p!
Spelade med killarna sen som det inte gick riktigt lik bra för, de förlorade sina och kom trea.

Efter skolan åkte jag snabbt hem och tog en dusch och slängde i mig två mackor innan jag åkte till skolan för att träffa Klara. Vi cyklade in till stan.Vi flummade runt och åt på mcdonalds.
Nu har vi precis köpt benojerrys och hyrt en film som vi ska se ikväll.
Nu är jag hemma och äter men ska snart tillbaka till Klara.


onödig bild men aa vi åt på mccccdonalds!

denna låten har jag även fått på hjärnan (y) .



PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem klara?? :)

2009-11-27 @ 19:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback