myspyyyyyyyyyyyyys :DD

gårdagen började med att jag, agnes, ottilia & charita möttes i stan och köpte
 godis och tittade senare på 2012 . Som faktsikt va skit bra. Kan berätta lite sen .
Efter bion skulle vi iallfall ta bussen hem och vi stötte där på en lagom full
liten gubbe som va rolig till en början men bara blev läskigare och läskigare.
Slutade iallfall med att vi springer ut ur bussen och slänger oss in bakom
hyllerna på statoil :p 
Senare hemma hos agnes tittade vi skräckis och pratade och hade allmänt
kul till runt 4-5 då vi somnar

Vaknade nångång och vi spelade spel och skrattade åt ingenting, haha!
Nu har jag ätit och ikväll blir det att ta det lugnt :)

& taggad som satan tills imon är jag!



förlåt men jag va bara tvungen hahahahahahahha,
jag och mina normala vänner :D

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah bilden :'DD hahahahhahhahahahahahah :D

ni är bäst!<3

2009-11-14 @ 19:37:02
URL: http://lindforsottilia.blogg.se/
Postat av: agneeeeeees :)

hahahahhahahaa, ottilia! xdxdxdxd

älskare er giiiiiirls ! (h) <333

2009-11-16 @ 17:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback