the hole weekend :D

fredagskvällen: jag va med klara som jag sa och vi tittade beck och åt benojerrys riktigt mysigt.
igår : va med agnes, och vi julbakade. Så himla mysigt vi sjöng till julsånger och åt
pepparkaksdeg och ni vet allt som hör till. Vi köpte varsin gyrostallrik och åt det innan
vi åkte hem till Agnes och Lisen & Thelma kom. Vi spelade med andra ord och buzz.
 Liten myskväll helt enkelt. Sen sov jag hos agnes.
idag : vaknade med Agnes brevid mig och vi började tagga för match, mot växjö va det.
Vi kom inte igång förrens andra halvlek men vi vann med 21-14. Nu ska jag städa
och plugga till spanska sen blir det en promenad med lisen :)



från julbakningen =D

PUSS!


Kommentarer
Postat av: missbill

Fin blogg du har:) hoppas allt är bra? du värkar vara jätte rar:) vore kul om du kollade in min blogg och skrev en komentar:)kram!

2009-11-29 @ 15:42:18
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback