förlåt

.. för dålig uppdatering.

kan iallafall ta och berätta lite om dagarna jag inte har hunnit skriva om .

fredag: blev att jag och agnes efter skolan åkte till det nya modehuset och gick
och tittade där. Hittade ett par lackleggings och en t-shirt med tryck.
Sen blev det maxi och köpa tacos grejer blev att skynda hem sen och fixa
för en myskväll med agnes,jessica,sandra & lisen. Blev lyckat med tacos,godis
,idol och mycket skratt. Sandra & lisen sov här sen.

lördag: Sandra ville städa mitt rum och det fick hon gärna göra och sen fixade hon min
header. tack så mycket! Blev att ta det lugnt tills fyra då jag och Agnes åkte in till
 stan för att fråga om min mobil som är död! det gick inte att föra nått åt det så nu har jag fått låna agnes lillebrorsmobil (a). Alla i handbollslaget kom och vi åt på italia och titade flickan som lekte med elden,
bra film! Efter bion följde jag med agnes hem och vi spelade spel..
kom hem vid tolv och somnade direkt.

söndag: Sm vi kom vidare till 3 steget för att vi är bäst :D!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fett bäst är viii :d<3

2009-10-28 @ 18:02:08
URL: http://lindforsottilia.blogg.se/
Postat av: sarah

det menar du inte, vi är bättre än bäst :D! <3

2009-10-28 @ 18:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback