helgen med handboll och vänner :DD

Jag berättar om igår. Jag och Agnes träffas och tittar
 film och bara tar det lugnt.Runt sju träffar vi philip och victor en
pytte stund innan vi träffar nico och går hem till
mig och checkar skräckis, ucsh och bä vad läskig! Jag och
agnes kommer hem till henne runt halv
 tolv och somnar en stund efter.


Och nu är jag hemma från en dag med bara handboll :)
Det började med att vi spelade första seriematchen mot
hultsfred borta! Vi vann med 27-13 inte bästa matchen men
 det va våra första match tillsammans så va det riktigt bra och
när det är världens hemmadommare så..
Sen blev det att titta på nybro killarna också.

När jag kom hem kom jag på att mina nycklar är borta (y) . härligt!
Så jag och Lisen träffas och pratar lite sen gick jag och
hämtade en extra nyckel och nu sitter jag här!

Nu ikväll blir det att städa rummet.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback