the hole weekend + lite till (a)

börjar ända från helgen!
lördag: va inne i stan på morgonen eoch köpte jeans  med mammsen..
Hela dagen blev bara slapp framför tvn innan vi skulle till gäster. Haha,
säger bara att jag och Emily sprnag runt som fyra åringar i regnet
och skrämmade alla andra! :p
söndag: match mot eksjö.. förlust men riktigt bra spelat och nästa
gång ska vi banne mig ta dom! 
måndag: skolan, plugga , träning hehe, kommer inte ihåg men på träningen mötte
vi b-laget hehe :)
tisdag: skolan, hem och äta sen vidare till thelma där vi pluggade eller ja vi
fösökte iallafall hahaha! Kom hem för en stund den och nu har jag
 tittat på ugly betty och desperata hemamfruar!

tar inga bilder men här
outfiten sen i lördags:




PUSS!


Kommentarer
Postat av: emma

snyggt min älskling<3

2009-10-21 @ 22:57:25
URL: http://quiwii.blogg.se/
Postat av: sarah

2009-10-22 @ 18:00:50
Postat av: sarah

tack, men du kan vara snygg älskling! :D <3

2009-10-22 @ 18:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback