090904-05

hejsanhoppsan får berätta om både idag och igår då.

igår va det ju skola som vanligt. deprimerade (y). efter skolan cyklade jag,agnes och ellen till karro och klara där vi tittade i gamla kompisböcker och körde nivet med teman sen en bokstav, skit samma! Vi bestämde några som skulle träffas hos karro och titta film. och det blev spännande alla satt uppkrypta i soffan med filtar över sig. när jag koom hem blev det sova direkt!

idag började det med att jag fick 20 sms samtidigt och det börjar ju såklart vibrera och som vanligt har jag ju somnat med mobilen i handen så jag vaknar ju förresten nån som känner sig skyldig :p? aja  detta va runt tio och sen somnar jag ialfall om till kvart i elva. Vid tolv kommer jessica och hämtar mig och vi åker in till stan. lite kaos blev det när vi va vääääldigt sugna på kinamat och det inte va buffe på den ena och den andra räknades man bara som barn när man va tio så det slutade med mcdonalds som vanligt.
Köpte ett par halv ljusa jeanslegging på bikbok för bara 99 :-
Träffade agnes en stund och redde ut en sak och nu ska jag äta sen blir det nog att träffa ellen,emma & mina.. men innan jag går får ni några få bilder:

 

 PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback