det är dags för fredagsmys! ♥

rubriken säger allt, eller iallafall nästan!
skolan idag va faktiskt helt okej. Just nu sitter jag ju här med frysande fötter och åndå har jag tjocka skidstrumpor på mig :o? Ikväll ska jag iallafall sova med agnes. får la se vad vi hittar på ;).

Jag har ju varit väldigt tråkig med rubriker och bara skrivit datumet, men det ska det bli ändring på. Från och med nu ska jag inte göra det, punkt slut!



hittade denna bilden, och var bara tvungen att visa den. Ser ni emily(hon till höger).. Jätte fint klädd allt passar tillsammans och sen mig då, randiga strumpbyxor som har såå fina ,blommigklänning jeansklänning och en urtvättad röd tröja? Det va definitivt jag själv som hade valt kläder den dagen, haha ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback