2010-01-06

hade tänkt att börja med dagens hiss och diss även dagens låt i samma
inlägg så nu kan i få första som är för idag:



♥ spotify -
jag vet alla dissar reklamen och det, och det är klart jag inte tycker om
den men tänk va jobbigt att sitta och lyssna på youtube och byta varenda gång en 
låt är slut eller att ladda ner varenda låt man vill lyssna på. Spotify är helt kanon!



♥ uggs - visst uggs är super när det är kallt men så fort det regnar eller är snö
 blir dom blöta, ja bara det är 1 mm snö blir man blöt igenom och jag menar vad är en
vintersko som inte tål snö?




welcome to the club - manian - bara för att ellen har gjort så att jag har fått den på
hjärnan och går och lyssnar på den 24/7 haha!


Kommentarer
Postat av: ELLLLEN :D

hahahhahah jag kommenterar fan vad cool jag äe :D hahah men låten ä bäst :D <3

2010-01-08 @ 13:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback