lite smått om veckan..

har ju inte bloggat så mycket så får ha lite sammanfattning eller vad man säger. Först kan jag ju berätta att i onsdags va jag med Agnes vi solade och gick på stan och på kvällen blev det träning :D!



______________________________________________________________________________________________

i fredags blev det en snabbis in till stan med ellen innan det var borta match i växjö. Vi vann matchen med 11-18. kanon! Vi kom inte hem så värst sent men jag somnade direkt.

______________________________________________________________________________________________

Igår/lördags fick jag till och med sätta klockan för jag skulle till agnes och lämna födelsedagspresent och säga hejdå för hon är i grancanaria nu i veckan,hur ska jag klara mig :( , blev sen upphämtad av ellen för vi skulle spela med 96, jag och ellen är in love!....
När jag kom hem va det bara att byta om och sticka till lisen där vi tog det lugnt, tittade på film och så.


______________________________________________________________________________________________

Nu vaknade jag för ett tag sen och ska nog börja fixa mig snart, inget bestämt idag förutom att titta a-lags match!


Kommentarer
Postat av: Amanda<33

Älskar värkligen din blogg!<3



Titta gärna in på min, glöm inte kommentera :D

2010-01-24 @ 13:12:56
URL: http://amandaalllinger.blogg.se/
Postat av: viktoria

tack tack va kul att du gillar den!:)

2010-01-24 @ 16:21:17
URL: http://viktoriasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback