theday

Jag och agnes köpte en hel vagn full av godsaker och sånt tills fredag,
man måste ju vara förberedd! :D

Bak med handbollslaget blev det också nu hela efter middagen. Jagvet inte men jag
fick såndär nervös känsla när vi började prata om det förut, för i helgen är det verkligen
allt eller inget! Okej kanske inte men det känns så ska ni veta.

Imon ska jag iallfall till mormor och morfar och va lite med dom innan vi ska spela
mot nyrbros 96 tjejer.Vet inte om dom är bra eller inte, men det blir nog kuligt!

Nu ska jag iväg hörs!
slänger in två söta bilder på mig just nu, wiiiiiie :)

 


Kommentarer
Postat av: sandra

hihi FREDAG :D :D!!!!

2010-01-07 @ 09:20:08
URL: http://mylifecocde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback