rubrik?

hallådär, förlåt för dålig uppdatering igen, men jag hinner inte med datorn längre.. 
 
Jag va med lisen den kvällen som jag sa i förra inlägget, vi körde på emostilen hela kvällen, allt gick sämst! Vi skulle baka kladdkaka men självklart glömmer vi den så det blir en torr kladdkaka? Jag menar det funkar ju inte, och jag va sugnare än vanligt. 

____________________________________________________________________________________________

Igår va vi på brandstationen i skolan inte speciellt skoj men det funkade och vi slutade tidigt. Jag och ellen gick på stan och båda två hittade faktiskt en hel del. Vi tog tåget till nybro där vi tränade! Super, och efter träning slängde vi oss i snön med bara träningskläder, hur kallt som helst!



nu ska jag fortsätta med min bakning och hoppas det blir bättre än förra gången ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej! :) Fin blogg !(A)

allt bra med dej? (:

2010-01-28 @ 18:55:46
URL: http://evelinaahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback