mycket text

tältningen blev lyckat vi tittade skräcis och skrämde upp varandra. Men det gick bra men vi vaknade halv nio imorse av att det va typ 1000000 grader i tältet. vi packade ihop alla grejer och tog oss till stranden. Va inte kvar där så länge utan jag och jessica åkte och köpte sommarkort till henne och hämtade min mobil som har varit på lagning. När vi ändå va vid hansa city tog vi oss till mat på ikea. Vi har säkert cyklat 1 mil idag.....

Nu ska jag äta och sen träffa några för att bestämma lite grejer sen ska jag och thelma in till stan för att se eclipse. Eftersom jag såg tvåan i förrgår för första gången så har jag inte så jätte höga förväntningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback