bad update

förlåt för jätte dålig uppdatering men hinner verkligen inte med datorn när det är såhär fint väder :D!

I onsdags så va jag med ellen och vi gjorde egen glass som blev skit äcklig haha, tittade dear john också, bra men trodde den skulle vara ännu bättre asså! På kvällen va jag ute och gick med lisen en stund.

Igår så va jag med agnes vi stekte och åt, vi träffade ellen och köpte glass. Jag och ellen åkte senare vidare till ute friskis lite små mysigt sådär, åkte och badade tillsammans med henne,emma,josefine,eric och oscar innan jag åkte hem och skrev klart mitt reportage.

Idag va skolan nästan bra faktiskt. Efter skolan åkte jag,agnes och ellen in till stan. hittade lite grejer faktiskt. Va på premiären på ben&jerrys också. Jag menar vem tackar nej till gratis glass?
Nu har jag ätit tacos och ska snart iväg på grillning med några.


tacooos i skolan

Kommer mer bilder nånannan dag men hinnenr verkligen inte nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback