sommartider hej hej

skolavslutningen va kanon på kvällen åkte jag och mina fina vänner till pviken sen till parken. Jätte bra kväll :)

Dagen idag började med att jag tvingade lisen att följa med mig till bergacentrum för att köpa balsam och snäll som hon är så gjorde hon ju det, hon följde med mig hem och vi tittade harry potter och solade. Lisen åkte och jag skämmdes när jag satt och tittade på bröllopet så jag åkte iväg och träffade tjejerna och gjorde upp picknik och överasskade thelma. Efter kubb och fotboll blev det att sitta och spela kort på lisens altan.

'imorgon ska jag till gotland och är borta i tre dagar men sen blir det bra uppdatering, lovar nästan! :D



hähä, ni är underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback