fredagsmys

förlåt ännu en gång hehe....

i onsdags dog jag iallafall inte även om ni kanske tror det, utan jag tog tag i mitt liv och åkte inlines med ellen och till det va vi ju tvungna att köpa ben&jerrys :D . Vi försökte plugga eller så men vi lyckades inte alls.

Igår va det iallafall orgentering i skolan och jag och agnes ägde ut alla totalt asså! :cool: . När jag kom hem va jag som en isbit så jag värde några bullar och tittade o.c , pluggade gärnet till 7 för då åkte jag,ellen & nathalie och tränadefriskis.

Nu har jag precis kommit hem från stan med ellen, najsssigt! Ska bara äta om 2 timmar typ och sen ska jag till ellen för att titta wild kids hela kvällen, vilket liv man kan ha asså (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback