marabou polka <3

satte klockan idag för att få på någras konfimations asvslutning. Börjar inte bra utan åker till fel kyrka..Men kommer till rätt i tid iallafall! :) Sen skulle jag med bussen men så missade jag den så jag gick hem till ellen istället och vi ittade wild kids sen åkte vi och tränade. Åt hemma innan jag blev för sugen på marabou polka så jag tvingade ellen att följa med, på ica träffade vi josse & jenny ochsen kom thelma också, vi satte oss och pratade om det mesta, kom hem nyss och nu ska jag sova är helt slut ...

Kommer inte kunna uppdatera förräns måndag kväll för jag och agnes ska till min momo och mofa för att måla och få in money, sen sover vi där också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback