friiidayyyy

hehe igår träffade jag ju ellen en stund och vi tittade skräckis och nån annan film innan jag åkte till momo och mofa, myspys :D . När jag kom hem tittade jag o.c hela kvällen!

Idag vaknade jag senare än vad jag skulle så fick skynda mig för skulle in till stan med jessica men självklart missar jag bussen, men det va en bra dag på stan, hahaha! :). Frächade till mig lite innan jag åt hos conny och sen vidare till maxi för att köpa ben&jerrys med ellen. Vi har tittat talang och nördat oss. Nu ska jag sätta på en film och sova för imon ska jag hinna med hur mycket som helst, så blir nog inte så bra uppdatering.



haha fin glass mustach jo jag vet ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback