fint väder!!!! :D

igår först åkte jag och ellen till kattrumpan men vi ville bada på pviken så vi tog med oss folket och åkte dit. Kom några fler och vi badade, kallare än innan! Sen åkte jag,ellen,lisen,natta,emma,josse & emelie till mcdonalds coola som vi är. Jocke & eric kom och vi ja jag vet inte vad vi gjorde men jag lyckades göra så jocke grät för jag skjutsar ju så himla bra (y) .. Vi åkte till dom sen cyklade vi hem.

Idag vaknade jag tidigt för ville sola, hehe! Men orkade inte det så lisen kom och vi cyklade in till stan för att köpa glass. Vi skulle titta på jockes match så vi cyklade till södrautmarken men vi cyklade fel så vi satte oss vid friskis och solade. Sen kom jocke och eric och vi har suttit och pratat med dom :)

Nu ska jag snart träna med ellen & johanna! <3



HAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAH LISEN(H)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback