äntligen fredag!

När jag kom efter matchen i tisdag dog min data så ha inte kunnat skriva nånting och även om jag hade haft internet hade jag nog ändån inte hunnit skriva för det har verkligen varit fullt upp.

Matchen i tisdags mot växjö gick iallfall bra och vi vann.I onsdags blev det stan med lina, köpte en tröja och öronhängen för bara 32 kronor, smart gjort av oss! Mamma och jag åt på zorbas som va hur gott som helst och på kvällen va jag och thelma ute och gick.Igår slutade jag sent och träningen började tidigt. Träningen va helvetet, aldrig varit med om något liknande, men ja det va ju skönt efteråt iallfall....Nu har jag precis ätit och ska snart iväg för att träffa thelma!

HELG!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback