helgen

i fredags gick jag på stan med kajsa efter teatern. Ingen hade pengar så vi satt mest och pratade. Va tvungen att möta upp thelma och jessica rätt tidigt för vi skulle köpa allt till kvällen eftersom vi skulle överraska lina för att hon har fyllt år: Vi lagade tacos hemma hos thelma innan vi åkte till lina. Vi fixade allt och när hon kom hem stod vi och gömde oss med en massa balonger och sen överraskade vi henne. Kvällen blev riktigt lyckat :)

I lördags fick jag sätta klockan för jag och agnes skulle spela cup med 96. Det va faktiskt riktigt roligt. När det va slut fick jag skynda mig hem för att lina skulle komma. Vi åt och sen stack vi och träffade några och tittade film. Kom hem nångång och då pratade vi bara innan vi somnade.

Idag har jag bara hunnit göra pannkakor med lina sen skulle hon hem. Nu sitter jag här och ska snart börja plugga och ikväll ska jag hem till mormor och morfar,mys! :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback