shopping

igår va dagen som vanligt, eller skolan va som vanligt. När jag kom hem åt jag toast och pluggade sen va det bara att stressa sig till träningen som va jätte rolig! Jag och isen dröjde oss kvar i duschen och kom hem när idol va slut. Men snäll som mamma är hade hon spelat in det!

Idag va skolan kort men jobbig, åkte hem och tog nästa buss in till stan för att träffa mamma. Köpte riktigt mycket faktikst. Vi hann med både stan och modehuset och att ära på ikea. Har suttit och tittat idol nu men ska snart lägga mig i sängen och läsa, är dö trött! Hörs imon :D



bootsen ser ut som pippi ångstrumps skor på bilden, men jag tycker dom är finare i verkligheten sådeså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback