saturday night

tjolahopp, gårdagen var muy bien! Efter skolan stack jag och Lisen in till stan och kikade runt lite. senare mötte jag upp emil och sen vidare till bowlingen för att bowla med hans kompisar. Jag förlorade inte för det gjorde emil hihi :* följde med emil hem efter men tog bussen hem senare.

Idag va jag tvungen att sätta klockan för laget skulle ut och lämna lappar i lägenheter för att få pengar till  Berlin. Haha jag är så rädd när man ska öppna någons brevinkast så ska det ligga en människa eller en arm på golvet hehe.. Vi åt på subway innan vi hade avslutning med en väldigt anorlunda femkamp! Jag och thelma tog en sväng till maxi för att köpa mat tills ikväll och nu håller jag på och fixa mig! Hörs imon, pussar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback