onsdag och helg

igår alltså i tisdags så träffade jag emil efter skolan och på kvällen va det träning. Men det bästa med hela dagen va när jag kom från hem från träning och min snälla mammis hade gjort värsta fikat med smoothie och goda mackor och allt, snällipällis är hon!

Men nu är det idag och skolan va kort så det va lugnt och eftersom det va sista dagen i skolan denna veckan kändes det mer än bra hihih. Nu sitter jag och skriver på mitt so arbete men jag kommer ingenstans jag bara sitter här som ett fån.. aja ikväll ska jag på bio med några sötisar, vi ska se hur många lingon finns det i skogen som lisen säger! Vi höres imorgon på min första lediga dag naaaaajs ;)

glassiglass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback